tirsdag, juni 21, 2022

Dagbok 2022: 21.juni


 Som de kanskje ser på blda eg har lagt ut siste dagane, så har eg litt problem. Bildebehandlingsprogrammet er ikkje attkjennande og eg prøver å finne meg fram til det eg kunne så godt før-

Klokka er no 17.33, temperaturen ute er +12 graderC og det regnar. I dag var eg budd på slikt ver for det starta opp i går kveld. Så mykje nedbør som vi har hatt dette siste halvåret er det lenge sidan vi har hatt. Eg trøster meg med at vi får billeg straum. Eg får ikkje gjort så mykje i hagen som eg eigentleg ville, men er i alle fall glad for at eg klipte plen i går. Eg har mange arbeidsoppgåver på planen min, men eg treng opphaldsver.

I dag var vi på trening og så handla vi på Spar etterpå. Der var det 10-kronesmarked i dag. Og gjekk kva eg fann ? Sild!-Den kryddersilda som eg er så glad i-så i dag vart det skikkeleg middag !Til 10 kroner ++

Når vi trenar, går på butikk og sit ei stund i bilen og pratar, då er føremiddagen gått.

I dag var eg bestemt på at eg skulle bake brød. Ikkje berre hadde eg melkerestar etc. men eg trong også brøda. Så i dag laga er to porsjonar á tre brød. I dag vart det litt mutitasking i det at eg laga middag og bakte brød på samme tid, men det gjekk bra. Mens dei første brøda stod i omnen slappa eg av med serien min, men greidde å sovne aldri så lite. Men det gjekk bra, brøda vart godt steikte , men ikkje brende. 6 grovbrød vart altså dagens jobb. Ikkje så mykje å skryte av, men godt å ha.

I morgon blird det vel enda mindre gjort for då skal eg til frisørsalongen "Hårdraum" og få klipt håret mitt. det er på høg tid, sist eg klipte meg var til jul.

Eg har planar om å rydde i kjellaren og i garasjen, men då treng eg opphaldsver.

Elles må eg vel snart begynne på ei liste til Rasmus, såpass han får litt å gjere når han kjem. Eg tenkte mellom anna at eg kunne få kjøpt meg trommel då. Når vi blir fleire er det godt å få tørka kleda etter kvart. Han alr alt lova å ta med grana ved Urke-garasjen.

I går var det 22 varmegrader-i dag 12. Når eg ser vêrkartet på TV, så ligg der alltid tre regnskyer, ei ved Ålesund, ei ved Florø og ei ved Bergen. Eit gode er det med regnet,det er veldig frodig og grønt ute, og vi slepp å vatne med slangen.

Plommetrea mine vart snauklipte i fjor, så eg trur ikkje eg får ei einaste plomme i år, men trea veks til att.


                                       Det er frodig og grønt i alle fall.


I går hadde Margrete fødselsdag, i morgon fyller Øystein 60 år, men feiringa blir på laurdag. Einar fyller 35 år på fredag. Birte har fødselsdag den 25.juni og Solveig kjem hakk i hæl den 3. juli. Så her går det for seg.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...