mandag, mai 30, 2022

Dagbok 2022: 30.mai



Klokka er no16.50, temperaturen er + 21 grader C, det er litt skyer på himmelen, men mest sol. Det har vore ein fin dag. 
Eg var tidleg oppe, men kunne ikkje begynne å klippe gras så tidleg. Så etter at eg hadde ete frokost og sett litt på TV, sette eg i gang å vaske sovegrom og datarom. På dei romma er det mange store og - små golvteppe, så eg må vere om meg å vaske når eg kan ha teppa ut. Det gjekk heilt fint i dag -og til slutt spylte eg altanen. Eg har servert småfuglane frø med skal på, så der såg ut deretter. Eg oppdaga at der var fuglar i buret på altanen også. Det er mange år sidan sist.

Så begynte eg på plenklippinga. Eg plar klippe ein gong kvar veke, men denne gongen var eg over tida, Dermed var det nokså mykje gras. Eg klipte først rundt huset, og så tok eg Skråninga. Då var eg ganske gåen, så eg måtte inn og få meg litt mat og drikke. Etter ei kvilestund gjekk eg ut og klipte dei to små plenstykka opp mot vegen. Og då sa eg meg ferdig for dagen, dvs. eg rydda litt here og der i bedda, men det kjem vel dagar etter denne. Eg sat ei stund og funderte litt og fann ut at dette er femte sommaren er er åleine med hagen, og siste sommaren Nils var heime, var det også eg som gjorde hagearbeidet. Men eg vil ha hagen å styre med, eg likar eigentleg å jobbe, så sant eg greier det. Det er mosjon og frisk luft, så eg treng ikkje å stresse med å gå turar støtt og alltid.

No er det så fint ute at eg trur det går an å sitte på altanen , med lydbok t.d. Men først skal eg ut og sjå om eg finn noko som eg kan ta bilde av.





                       Det er ikkje så mykje som blomstrar akkurat no.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...