lørdag, mai 14, 2022

Dagbok 2022: 14.mai

 




Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 10 grader C. Det har vore regnbyger i heile dag, men av og til har sola vore framme aldri så lite.

Eg var tidleg oppe i dag, og mykje av føremiddagen sat eg og la kabal på datamaskina mens eg høyrde lydbok. No er det berre vel ein time att av boka , så då blir eg ferdig med den i kveld.

Eg visste liksom ikkje kva eg skulle ta meg til i dag, for no er eg mest fokusert på kva eg skal gjere ute, og der blir det ikkje gjort noko i dette veret. Men ein tur på butikken hadde eg planlagt og slik blei det. Det hadde kome mykje post i kassa i dag, mellom anna blader PENSJONISTEN, og der er det nokre utfordrande sudokuar, såpass eg har noko å bryne meg på.

Marit var også heime åleine i dag, så ho kom ned til meg og drakk kaffi og prata. Det var no kjekt. Eg går heile tida og sjekkar om det er fint nok ver til å gå tur på Vernet, men best som det ser bra ut, så høljer det ned igjen.

I kveld blir det no litt spenning med MGP- eg har ikkje gjort meg opp noka meining om kven som kan vinne. Eg forstår meg ikkje så mykje på den moderne musikken-det skal eg innrømme.

No trur eg at det går an å komme seg ut litt- Såpass eg får ta bilde til bloggen.

PS: Det blei tur på Vernet i kveld og der trefte eg ei kollega-venninne . Vi vart ståande og prate ei god stund. Og veret vart finare og finare.





Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...