fredag, mai 13, 2022

Dagbok 2022: 13.mai


 Klokka er no16.35, temperaturen ute er + 9 grader og i dag har det regna nesten utan stans. Eg var relativt tidleg ferdig med husarbeidet og kunne hatt god lyst til å gjere noko ute , men det er no grenser for kor vått ein vil ha det. Etter at eg hardde tatt fredagsvasken, klesvasken m.m. fekk eg løyst Sudokuen, eg fann fram til ein metode eg ikkje har brukt før. Eg løyser sudokuar for å trimme hjernen-og så synest eg det er kjekt-når eg får dei til. I dag kokte eg risgraut, det er ei stund sidan sist, men det er godt med graut av og til, og så får eg brukt opp melka som eg alltid må ha i hus. No får eg kjøpe ny melk i morgon.

Spanskboka kom også fram i dag, eg må prøve å halde kunnskapane ved like-eller aller helst kome litt lenger. Etter kvart kom strikketøyet fram, og eg vart sittande framfor TV-en  og sjå på krig og elende.

No er det litt lysare ute, det er typisk at veret blir betre mot kveld, så det blir kanskje råd å gå ein tur. Det gjer godt  for foten og hofta å gå, det er når eg sit lenge i ro eg blir så elendig.


På siste sida av Møre-Nytt er det alltid ein slags intrevju med ein lokal "kjendis" -og i dag var det Erlend. Den guten er noko for seg sjølv- på ein god måte.

Eg vart spurd om å vere på sistesida ein gong for lenge sidan- men då takka eg nei..

Eg tenkjer mykje på at det vart vel mykje regn på gjødselen min, men det er ikkje noko å gjere med det. Håper det blir fint og tørt til mandag, så eg får klippe før 17.mai. Som de ser på bildet er det fint og grønt ute no.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...