torsdag, mai 12, 2022

Dagbok 2022: 12.mai


 Klokka er no 16.34, temperaturen ute er + 10 grader, og det har regna stort sett i heile dag. Så gjødselen som eg hadde ut er vel oppløyst, om den ikkje har rent vekk. I dag då eg stod opp var eg veldig låk i venstre foten og hofta,men eg kom meg no på trening, og på butikken etterpå.

Då eg kom heim tørka eg støv og støvsuga i stova og gangane, eg prøvde å unngå å sette meg i ro. Til middag i dag vart det grønsaksalat med Apetina -ost etc. Etter middagen har eg sete i godstolen, sett nyheiter og slappa av. 

Har lagt opp ein lest som eg strikka litt på, men eg er ikkje så ivrig å strikke no. Genseren min la eg siste handa på i går, vaska den og lagden på badgolvet i natt- så no er den ferdigstilt. Den er veldig mjuk og god, men eg angrar litt på at eg ikkje strikka den eit nummer større-men eg får heller prøve å ta av eit kilo eller to- så blir den stor nok. No held sola på å komme fram, det er typisk at det blir finare ver mot kveld.Det er i alle fall veldig grønt og fint ute, og eg trur nok eg må klippe plenen ein gong til før den 17.mai.

I dag skulle eg ringe bort på biltilsynet og bestille time for å forrnye førerkortet. Eg hugsar at eg måtte bestille for to år sidan, men då var det midt i Korona-tida. Eg ringde nummeret som eg fann, men det viste seg å vere eit nummer for heile regionen, trur eg, for eg fekk beskjed om å taste både her og der-og då la eg på røret ! Kan dei ikkje ha eit nummer som vi kan ringe til direkte? Når det skal vere slik , kan eg like godt berre fare bort utan å bestille. Eg kjenner no folk som jobbar der. Fristen er 1. juni, så det hastar ikkje. Det er mykje slikt som gjer det vanskeleg for eldre folk-heilt unødig.

I kveld er det vel 2. semifinale av MGP- eg har ikkje heilt sansen for den moderne musikken, men eg likar no å sjå og høyre likevel. Eg kan no strikke på lesten min. Venstrfoten er mykje betre no enn den var i dag morgon. I morgon er det fredag og "heimedag". Eg har ikkje opna spanskboka etter at vi slutta, men no skal eg ta den fram og repetere litt. Må halde kunnskapane ved like. Neste veke blir det berre ein treningsdag, for 17.mai har vi fri. Hurra !


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...