torsdag, april 21, 2022

Dagbok 2022: 21.april.


Klokka er no 17.30. Temperaturen på trappa er + 19 grader og det er framleis strålande vêr. Slik kan vi gjerne ha det lenge!

I dag var vi på trening 10-11, og så stoppa vi og handle litt på KIWI på heimvegen. Eg skulle ikkje ha så mykje, men så hadde dei så fine orkidear! Gule! Samme sort som eg kjøpte tidleg i vår, og som no hadde sett sine beste dagar. Eg fall for freistinga og kjøpte ein ny. Eg tok bort påskepynten i går, så det var eit lite behov for å pynte opp litt.

Eg har gjort litt husarbeid i dag, tatt inn ein klesvask og hengt ut ein annan t.d. Så var eg ute i hagen og reiv ned ein del eføy, der blir alltid for mykje både utanpå tilbygget og inni. Det vart ei stor svart sekk full- men meir skal det bli. Eg begynte både å snufse og hoste etter kvart, så no må eg fram att med allergitablettane. Eg reagerer voldsomt på eføy når eg begynner å rive den vekk.

Så laga eg middag, i dag vart det Pasta carbonara, med saus frå Knorr.

Eg vart mett og trøtt og la meg ut på solsenga, og det vart eg liggande å slappe av, sov nok ei stund også, for eg var tidleg oppe i dag.

No skal eg prøve å få gjort litt meir ute i hagen, men det er ikkje så mykje eg greier om gongen- på grunn av ryggen. Såg at rabarbraen var begynt å komme opp. Eg hadde tenkt å kjøpe stemorsblomster i dag, men dei som var på KIWI var så fargelause, dvs. kvite, så eg vil vente til eg finn noko som er betre. Det er mykje fine blomster ute no, mest blå, men løvetannen får lov å blomstre den også i år, i singelen under altanen. Dei er no i grunnen fine!


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...