lørdag, april 16, 2022

Dagbok 2022: 16.april: Påskeaftan




Klokka er no17.30, temperaturen ute er + 14 grader og vi har hatt enda ein nydeleg dag, sola skin framleis ,men det er ikkje heilt klårt. Marit er komen heim frå hytta, så no har eg ikkje lenger ansvar for Lollo.

Sjølv om det er laurdag i dag har eg tatt fredagsvasken, det er no ikkje så mykje arbeid. Fekk melding frå Ingeborg om at dei ville komme på besøk. Eg tok ein tur ned på Amfi for å sjå om eg fann noko godt hos bakaren, men der var manko på både det eine og det andre og heile kjøpesenteret var fullt av folk, eg kjøpte litt gjærbakst, men resten handla eg på Kiwi. Eg såg etter blomster til grava, men dei hadde ikkje anna att enn stemors som ikkje var komne i blomst.

Ingeborg, Daniel og Amanda kom gåande, dei er hos Lars i Ørsta no. Heldigvis hadde eg restar av gulrotkake, det slår aldri feil.

Då dei hadde fare igjen, tok eg turen fram på grava for å ordne litt. I dag hadde eg hugsa alt eg skulle ha med meg- berre mobilen låg att heime, så eg fekk ikkje tatt bilde. Men eg planta påskeliljene som var der og så hadde eg tatt med dei to pottene med blå blomster(perleblomster trur eg dei heiter) som eg har fått av Solveig, planta ei på kvar side av påskliljene og ordna til. Det vart ganske fint. Men plata og steinen hadde behov for litt vask og vatnet var ikkje påkobla. Eg likar å tru at eg er oppfinnsom i slike høve, og i dag fann eg klattar med våt snø rundtomkring som eg brukte til "vaskeklut"- Håper det ser bra ut etter at snøen er smelta.

Apropos smelta snø så har eg bearbeida resten av snøen på tunet slik at den smeltar fort- viss det ikkje blir altfor nattekaldt.

Eg har ikkje sett TV i dag, så eg veit ikkje siste nytt om krigen, det er nesten som eg ikkje orkar å sjå meir på all elendigheita. Det må vere frustrerande for folk i Ukraina at  dei ikkje får hjelp med sjølve Krigen.

Eg hugsar eit år rett etter krigen at vi fekk "svenskepakke". Der følgde med eit kort der det stod GLAD PÅSK, eg var sjokka over rettskrivinga. (Trur ikkje eg var begynt på skulen)

Så no vil eg verkeleg ønske alle ei GLAD PÅSK

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...