onsdag, mars 16, 2022

Dagbok 2021: 16.mars



Klokka er no 16.56, temperaturen ute er + 9 grader, men det kjennest kaldare  ut, det er mest opplett, men det kjem nokre regndropar no og då. 

I dag tidleg vakna eg i gryotta igjen, og irriterte meg litt over at det ikkje var sommartid. Men eg stod no opp etter ei stund og åt frokost. Etterpå sette eg på oppvaskmaskina, og den fekk eg tømt før eg skulle på "Spansken". Eg fekk også sett den nye episoden av "To liv"-heretter blir det berre ein episode for dag.

Las på leksa også og gjorde meg klar til å fare. Kurset startar klokka 11, men eg var der før den tid. Eli var i Ålesund i dag også, så Terje vikarierte. Eli driv og skolerer seg til ho skal lære pensjonistane å bruke datamaskiner. Vi var ikkje så mange oppmøtte i dag heller.

På heimvegen var eg innom KIWI og handla litt, men det vart graut til middag. Eg kjøper alltid inn ein liter melk for veka, og viss eg ikkje brukar den til noko anna, må eg koke graut eller bake brød.

Etter at eg hadde ete graut-middagen min, sette eg meg i stolen med kaffikopp og TV.  Eg saknar å ha noko å strikke på, så det må eg skaffe meg. Eg tvingar meg til å sjå nyheiter innimellom, men ser ikkje alt. I dag presterte eg å tømme kaffien i fanget-igjen!

Eg har ikkje kome meg til med noko særleg arbeid i dag. Eg hadde tenkt å gå ein tur, men så var foten litt vond, og så regna det så eg kunne ikkje jobbe i hagen etc. Men eg må ta meg saman å sjå over bilen som skal til kontroll i morgon. Eg leverer den før eg skal på trening, og så sit eg på med Marit heim att. Trur ikkje dei brukar så lang tid på bilen. Håper å få den att same dag eller ev. fredag.

No skal eg ta eit par bilde, slik at de kan sjå kor mykje snøen har smelta sidan sist. Der er veldig mykje singel på plenane, så eg har no litt å styre med når eg kjem i gang. Amund oldebarn er sjuk og har feber-og mora har visst også Korona. Håkon er frisk-enn så lenge.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...