torsdag, februar 03, 2022


 Komande veke skal eg presentere storfamilien vår for deltakarane på spanskkurset-på spansk sjølvsagt. Eg har laga meg eit manus, som eg heile tida forbetrar. Men eg må kunne det utanåt, får ikkje lov av Eli å stå og vifte med papir. Det er faktisk mykje verre å snakke utan manus - særleg på spansk. Eli har bildet på sin laptop som ho har med seg. I går var det to andre som presenterte sine familiar, og eg trur eg skal greie det vel så bra. Eg jobbar med det.........



Klokka er no15.45, temperaturen ute er +4 grader, det er overskya , men opplett. Snøen smeltar stilt og roleg, det går ikkje fort, men trappa kjem i alle fall til syne i dag. Bilen står i garasjen , med snø på taket.
I dag var det trening, og om torsdagane er det Marit som plar køyre, men i dag vart det Taxi igjen. Eg orka ikkje å begynne å moke tunet enda ein gong. I dag var eg forresten nesten heilt bra i foten, så for den del.......... Vi får ikkje gratis taxi før vi får frikort, og no er det lengre veg dit enn før. I fjor låg grensa for frikort på ca. 2000 kr, i år er den flytta til ca.3000. Men om vi får frikort, så må einkvan betale. Det som er litt rart er at både Marit og eg må betale full pris. Det er vel "Pasientreiser" som får nyte godt av det. Vi kan ikkje bestille drosje sjølve, det må fysioterapeuten gjere.
Eg hadde ikkje planer for dagen då eg kom heim, men bestemte meg for å lage ei grønnsaksuppe , og det gjorde eg. Eg tok og så og sjekka svineribba som eg hadde salta. Eg skar tynt opp og steikte. Den var heilt fin, berre altfor salt. Det var eg budd på, så viss eg skal ha den attåt ball, så må eg vatne den ut. Der er mykje kjøtt på den. Eg trur vi snart må ha ein skikkeleg ballj/klubb dag.
Etter middagen såg eg siste episoden på RÅDEBANK, så no veit eg ikkje kva eg skal satse på.
Eg tok meg ein liten time og jobba med spansken, det er ikkje så vanskeleg å lese og forstå ein tekst-men det er vanskeleg å lage teksten sjølv.

Til 80-årsdagen min for snart 2 år sidan, fekk eg to store samanplantingar med barna mine, ein til å ha ute og ein inne. I inneplantinga var ein stor flamingoblomst som har vakse og blomstra heile tida, der har sjeldan vore mindre enn 5 blomster om gongen. No er det ingen , men planten er grøn og frisk , så eg håper at det kjem fleire. Kanskje den treng ein pause etter 2 års blomstring

No når eg er bra i foten, kan eg vel snart begynne å rydde i vaskekjellaren såpass eg kan få inn ein ny tørketrommel. Det er litt tungt å styre med slikt åleine, men eg har no greidd det før. Eg har ikkje hatt lyst å køyre så langt med bilen min no når det har vore så ekkelt føre, men jammen klarer Yarisen seg godt på dårlege vintervegar, berre ein tek det med ro.

No må eg ta meg ei økt til med spansken før eg tek fram strikketøyet. Cada dia, seier Eli-

Margrete har kjøpt billett til meg og vil hente og bringe meg tilbake når VVS skal ha MUSIKAL den 15.februar- det ser eg fram til-


Ingen kommentarer:

Dagbpk 2024: 17.mai

 Då er klokka 19.00 på sjølvaste 17.mai Det er enno sol og varmt ute, +22 grader har no, på føremiddagen var det oppe i + 28 grader, så eg v...