tirsdag, februar 08, 2022

Dagbok 2022: 8.februar

I dag fekk eg sjå sola skine inn i huset til meg, både klokka 13 og klokka 15. Bildet over er tatt klokka15.
Men det skya over igjen og no regnar det. Klokka er 17.35 og temperaturen ute er + 3 grader.

Det hadde heldigvis ikkje kome snø sist natt, så eg slapp å moke før vi for på trening. Etter treninga var vi ein tur på ALTI. Marit skulle ha medisin på apoteket, og eg kjøpte ein orkidé på Europris. Eg trudde den var kvit, men i betre lys såg eg at den var gul, og det var i grunnen finare. Handla litt mat på Spar.

Vi kom heim att i 12 tida og i dag fekk eg gjort unna mange småjobbar i huset. Tok opp tørre klede frå kjellaren, planta avleggarar, kokte blomkålsuppe og mykje meir. Der var så fine blomkål på Spar i dag at eg kjøpte meg eitt og laga suppe til middagsmat. Etterpå sette eg meg inn og sløva ei stund, før eg tok fram strikketøyet. Innimellon øver eg på spansken, det er i morgon eg skal fortelje om "Mi familia" på spansk. Og det er kjempevanskeleg å hugse alle orda. Men dei andre i gruppa er ikkje mykje flinkare.

No er det bekmørkt ute igjen-men i dag har vi no sett lyset.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...