mandag, februar 28, 2022

Dagbok 2022: 28.februar

                                                     Akkurat no



Klokka er no16.40, Temperaturen ute er+ 8 grader, men det blæs kald vind. Eg tok ikkje bort all snøen på altanen i går, for eg tenkte den smelta av seg sjølv over natta, det gjorde den ikkje. Snøen på tunet som ligg att er meir og mindre frosen til hard is. 
I dag morgon var det nydeleg vêr og sol, så arbeidslysta var ikkje til å stoppe. Eg hadde bestemt at viss det vart fint i dag skulle eg vaske på soverommet, for då får eg henge ut alle teppe og sengklede, så det vart gjort. Fekk også vaska litt i vaskekjellaren + eit par maskiner med klede.

Etterpå tørka eg støv og støvsuga på stova og gangen. Til middag i dag åt eg resten av grauten frå i går. Då var klokka 15.00. Men eg kunne ikkje gå tur, for foten var ikkje heilt bra.

Men eg hadde ikkje tenkt å gjere meir i dag. Eg skulle nok ha handla litt, men det gjer eg heller i morgon etter treninga, for då skal eg nedover uansett.

Eg sette meg til med strikketøy+ serie. Eg ser sjølvsagt nyheiter innimellom , men eg kan ikkje ha dei på heile tida, det orkar eg ikkje.

Det vart ikkje så fint som eg hadde håpa i dag, og no står det på skjermen min: "Regn kommer", så då veit vi korleis det blir. Eg er like glad , berre det held seg mildt og snøen smeltar.

Då eg kom inn på datarommet, såg eg at eg hadde fått meir spansklekse på nett. Denne veka skal vi øve p å gå på restaurant, bestille mat etc. Vi som har vore med heile tida, har vore gjennom dette før, men det er alltid noko nytt å lære.

 Qué aproveche ! (Bon apetit)



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...