tirsdag, januar 11, 2022


Klokka er no16.20 og temperaturen ute er + 3 grader, i dag morgon var den + 6 grader C. Eg syntest det var kjekt å stå opp og sjå at altanen var fri for snø. Dvs på altanen på nedsida av huset, på vestsida ligg det framleis ein god klatt igjen .



Det var ingen problem med å få ut bilen i dag, for mykje av snøen hadde smelta bort. Marit og eg var på trening først og så var vi på ALTI og handla. Eg kjøpe m.a. ein kalender, for eg har ikkje fått ein einaste ein gratis i år. Før om åra har vi fått rikeleg. Dama som eg kjøpte kalenderen med sa at Tussa sende ikkje ut kalenderar i år. Men eg fekk no melding frå Tussa på telefonen, med spørsmål om eg ville ha kalender og eg svarte ja. Nok om det, no kan eg i alle fall halde orden på dagar og nmånader. I dag såg eg at det var akkurat 1 veke til Håkon sin fødselsdag og då skal vi få att sola. Ja, det spørs no kva slags ver vi får då..





No er det mørkt ute, mørkare enn det ser ut på bilda. Eg tok inn dørkransen min i dag , så her er jula rydda heilt vekk.

Eg trudde at Marit skulle handle på Spar i dag, men det skulle ho gjere på torsdag det var då det var trippel-trumf. Dermed så køyrde vi opp til KIWI for eg måtte handle litt. I dag laga eg god middag til meg sjølv: Steikt ørret med poteter og gulrot m.m. Til dessert hadde eg frosne bær med is til. Ja bæra måte eg no tine opp først. Men før eg kom så langt som til middagen hengde eg opp nyvaska gardiner i det vesle vinduet i stova. Eg tok med meg kaffien inn i godstolen, men passa på at eg sette koppen frå meg før eg sovna. Ca. kl. 15 på dagtid er den einaste tida på døgnet  eg kan sovne, elles er eg aldri trøtt.

I morgon er det heimedag, så kanskje eg vaskar ferdig stove-veggane då ; eller kanskje ikkje. Får sjå korleis forma er. No har eg kveikt opp i omnen ei lita stund, så håper eg at temperaturen held seg. Eg skal no sette meg til å strikke snart. Det varmar det også-

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...