mandag, januar 10, 2022


 Klokka er no fire minutt på fire og det er 4 varmegrader ute. I dag morgon var det minusgrader, men heldigvis ser det ut til at vi skal få det mildare. I går kveld/natt då eg la meg , fekk eg ikkje sove, eg var lys våpen sjølv om eg hadde tatt både sovetablett og Paracet- Ut på natta måtte eg ty til det einaste sikre sovemiddel: Ut på kjøkkenet ta eit frukost-knekkebrød med brunost og et det. gå så og legge meg igjen-og då sovnar eg. Det slår aldri feil. Bank i bordet.

Klokka var vel nærmare 9 då eg stod opp i dag, og etter frokost hadde eg ingen planar; tenkte kanskje å ta ein biltur til Vik, for bilen har stått inne sidan tysdag i førre veka. Men Mariit meinte vi måtte handle i morgon for då er det tredobbel trumf-. Men eg ville sjå  om eg måtte moke meir for å komme ut så eg starta opp bilen og prøvde. Eg måtte ta bort litt snø, men så kom eg meg ut og køyrde ein liten runde.

Så fann eg ut at eg ville gå tur sidan eg likevel hadde kledd på meg. I dag gjekk eg på Fonnvernet for første gong i år, og eg kom meg rundt sjølv om det berre var ei trakka rås.

Turen gjorde visst godt , for då eg kom heim hadde eg energi og lyst til å begynne å vaske veggane på stova. Eg vaskar dei med spesialsåpe annakvart år for å hindre at dei blir for mørke. Mange seier at eg må lakke eller beise, men eg står på mitt og vil ha dei naturell. TV kroken vaska eg før jul, og u dag tok eg veggen mot vest og den mot aust. Det som står att no er ovnsveggen og vindusveggen- det blir vel ikkje så lenge før eg tek dei også. Kjøkkenet vaska eg ned før jul. Eg må gjere ifrå meg vaskinga før våren kjem, for då er det så mykje å gjere ute. Eg likar igrunnen godt å vaske når eg får styre på åleine slik som EG vil.


Etter at eg hadde rydda opp att, støvsuga og hengt opp at bilda, var det høg tid for middag. I dag hadde eg ikkje tenkt ut npko lurt så det vart ein rest av risgraut + litt spekemat. Det var no heilt greitt, men no skal eg ha kaffi med noko attåt.


I går såg eg ferdig ein heil serie på NETFLIX. I dag skal eg lese resten av boka til Linn Ullmann -trur eg-

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...