søndag, januar 09, 2022

Dagbok 2022: 9.januar


                                                           Lyngvegen i dag ca. kl.13


Klokka er no 17.30, temperaturen ute er minus 5 grader, men kjennest som 10, minst.

Det har ikkje skjedd så mykje i dag , det kan no vere både godt og gale. På føremiddagen rydda eg litt i huset etc. og så la eg opp eit nytt spøt-no skal eg strikke tynne herresokkar av Arne og Carlo-garnet eg fekk av Solveig til jul. Det går ikkje så fort, så eg har jobb lenge. Eg gjekk ein tur rundt klokka 13, har laga meg ein runde på vegane tilsvarande Vernet i lengde.  Då eg kom heim laga eg skikkeleg middag til meg sjølv, eg må prøve å ete tomt i skap og frysarar. I dag vart det Gilde karbonadar med steikt løk, poteter og erterstuing m.m. Skal det vere så skal det vere ! Til dessert ein liten kakerest pluss kaffi.

Eg hadde kveikt i omnen før eg gjekk tur så det var lunt i huset då eg sette meg inn i godstolen med kaffien. Etterpå strikka eg og såg serie. Det var utbrent i omnen og varmepumpa varma ikkje mykje, den er ikkje noko tess når det er så kaldt ute. Så no har eg fyrt opp igjen. Her på datarommet har eg ei liten vifteomn som eg set på mens eg er her, den  hindrar at eg frys i hel. Eg likar ikkje kulde og alt under +20 er i grunnen kaldt-særleg inne. No er det mindre enn 10 dagar til vi får sola att-men då blir det vel overskya. Eg er den evige optimist-som kjent. Eg trur eg må ha meg litt meir kaffi. I morgon må eg skrape tunet viss eg skal få ut bilen.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...