torsdag, desember 09, 2021

Dagbok 2021: 8. og 9.desember



 Klokka er no16.40, temperaturmålaren på trappa står på rett under 0, så det er ikkje gnallkaldt. Det er veldig fint ute, opplett og nesten skyfritt. No sit eg på kontoret mitt og skriv på den nye maskina. I går fekk eg den ikkje til, men i dag kom Helge innom og då vart det ordna. Det som var gale var at eg ikkje fekk inn verken e-post eller blogg. Men no er det i orden som sagt.

I går hadde eg heimedag, men fekk ikkje gjort all verda. Rydda litt her og der, tok fram litt julepynt etc. Og så baka eg brød. Eg et mykje brødmat, og då synest eg at eg kan bake brøda sjølv. Eg gjekk ein liten tur og så var det å fyre og fyre. Sist natt let eg varmepumpa stå på, og då var her ikkje så utkaldt. Det var slik eg alltid gjorde det før, men så vart eg skræmd av alt snakket om den dyre straumen- Eg spurde Helge, som jobbar i Tussa,kor mykje dyrare det blir om ein brukar like mykje straum som før. Han sa ar det vart ca.40 kr meir pr.dag, og det syntest eg ikkje var så gale. Det klarer eg å betale. Bodil ringde utpå ettermiddagen og vi hadde ein lang og koseleg prat.

I dag var vi på trening, og i dag var det fram att med maskene. Det er ikkje kjekt, men tross alt slepp vi lett unna vi pensjonistane-så lengevi får vere friske. Det var Marit som køyrde i dag, og etter treninga var vi inn på Spar og handla. Då eg kom heim, var det på med piggsko og så vart det ein runde på Vallabøen. Kveikte i omnen då eg kom hein, også sette eg på vaskemaskina, eg hadde venta med å vaske klede til maskina var heilt full. Så sette eg på risgraut på svak varme i den nye gryta mi. Det er ei fryd å koke graut når den ikkje svir i botnen.

Så kom Helge litt tidlegare enn eg hadde venta, og han  fekk litt problem før det gjekk opp for han(og meg)kva som var gale. No er begge maskinene i orden, og så må eg berre halde fingrane frå fatet og ikkje "reparere" så mykje sjølv. Eg må visst inn på Laptopen for å finne bilde å legge inn. Eg fekk forresten Helge til å legge inn 113 appen, den kan vere bra å ha for gamle damer som går tur åleine.

Klokka er 16, så det er nokså skymt ute, og så det blir vel å sette seg til med spøt og TV.


                                    Utsikta øvst i Storebakken i dag.



Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...