tirsdag, desember 07, 2021

Dagbok 2021: 7.desember



Klokka er no18.05, temperaturen ute er 0 grader og det har stort sett vore opplett i dag. I dag var vi på trening igjen og etterpå handla vi litt på KIWI. Eg syntest det var så fælt med alle julestjernene som måtte dø på grunn av straumprisane,
så eg kjøpte meg ei- og den er raud.
Då eg kom heim bytte eg om til piggsko og gjekk ein liten tur før eg bytte om t il vanlege klede. Rydda litt på datarommet m.m. før eg varma middagen som var att frå i går. Etterpå sette eg meg til med kaffikopp og avisa, og så varte det ikkje så lenge før Helge kom. Så no er den nye datamaskina på plass og Helge fiksa det meste før han for, så FB og mail funkar, men då eg ville skrive blogg der, vart det protestar. Så eg gjekk tilbake til Laptopen, og då kom eg ikkje inn der heller, før eg la til samme passordet som på storemaskina. Eg trur nok eg får til den også, men det er varmare her så eg blir sittande. Eg fyrer i omnen, men sjølv om eg let heilt att trekken, brenn veden  altfor fort opp. Helge viste meg korleis eg skulle bruke timeren på lysa mine, så no lyser dørkransen og i morgon skal eg få lys i ryggebuska mi også. Mange av naboane har mykje  lys ute og det er så fint no når vi har snø. Bildet over er frå gata ovafor Starevegen , så de ser husa til naboane på baksida. I morgon er det heimedag, for vi har avslutta spansken  p denne sida av jul. Tanken er å starte opp att i februar.

 



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...