lørdag, desember 25, 2021

Dagbok 2021: 25.desember Juledag

 Klokka er no 23.43 og temperaturen har gått opp på 0, så eg har ei von om at snøen skal smelte. I dag før middag lava det ned, men eg laga meg ei lita rås bort til garasjen såpass eg fekk hente litt ved. Seinare fresa Even ein veg ned til trappa mi.  Eg har vore inne i heile dag, vêret ute freista ikkje - Eg har laga klart litt til morgondagen, for då ventar eg besøk av storfamilien. Elles har eg sett mykje på TV, strikka har eg også gjort. Kanskje ikkje så vanleg på juledag, men eg kosar meg på min måte-

Eit lyspunkt vart det då eg endeleg greidde å løyse sudokuen i Møre-Nytt frå i går- Eg kan seie med handa på hjartet at eg kjedar meg veldig sjeldan-og aldri når eg er åleine, for då kan eg gjere det eg vil. Men no saknar eg å gå tur, så eg håper vêret vert meir innbydande i tidag framover. Eg fekk fleire bøker til julegåve så eg har å ta fatt på.

Det er merkeleg med rutinar, i dag har det vore litt annleis enn vanleg og då hadde eg aldeles gløymt at eg skulle skrive blogg. Bilde av all snøen har eg ikkje, men i morgon får eg att telefonen min når Solveig kjem.  Eg ønsker alle ei framleis god jul !

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...