søndag, november 28, 2021

Dagbok 2021: 28.november

 
Klokka er no 17.04. Temperaturen på trappa er framleis minus 10 grader C. men Yr lovar mildare ver i morgon, men då med snø. I morgon skal eg til Volda i lag med Ragnhild, det blir sikkert kjekt etter at eg har gått her ålene og surra i tre dagar. Ikkje det at eg hadde noko i mot det. Eg har ikkje vore på Vernet sidan torsdag, men eg har ikkje vore frista i denne kulden.I dag brukte eg det meste av føremiddagen til fyring før eg fekk omnen til å produsere skikkeleg med varme. Då han "tok seg" vart det endeleg skikkeleg varmt så eg kunne få farga håret og dusja. I tillegg til god ved frå Volda og Hareid, har eg brent sjølvprodusert ved frå hagen, greiner som eg har saga opp sjølv. Då her var blitt varmt nok sette eg meg til å skrive eit avisinnlegg og fekk posta det til redaktøren, og håper det kjem vel fram denne gongen..

Eg laga middag til klokka 14.30, I dag vart det steikt ørret med poteter og grønsaker. Til dessert fekk eg riskrem, hadde desserten i bakhovudet då eg kokte risgraut i går. Eg har dårleg samvit for at eg ikkje har mosjonert, men eg orka berre ikkje kulden. Eg har ikkje tatt fram meir julepynt enno, men det er lenge til jul

Etter eg hadde ete middag sette eg meg inn til TV med kaffikoppen min. No har eg funne ein serie som heiter "Jeg heter Anne", og er basert på bøkene om Anne fra Bjørkely. Det er ein skikkelig gammaldags serie -og eg som er gammal likar den. Eg sit sjølvsagt og strikkar langsmed. Eg hadde eigentleg tenkt å bake litt i dag, men fekk så mykje arbeid med fyringa at eg slo det frå meg. Ikkje hadde eg alt som skulle til, og ikkje veit eg kva som fell i smak heller. No har eg det veldig godt og varmt, det er i grunnen litt lukseriøst å varme opp to rom + bad til eitt menneske.

                                        Vinteren er vakker men kald



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...