torsdag, november 18, 2021

Dagbok 2021: 18.november

Klokka er no17.50, temperaturen er + 5 grader C og det har regna heile dagen. Eg har ikkje orka å gå på Vernet ein gong i dette vêret-var der ikkje i går heller. Men det vart trening i dag frå 10-11, og etterpå handla Marit og eg på Spar. Fekk melding frå Einar i går om at han ville komme ein tur innover og då inviterte eg sjølvsagt på middag. Hadde kjøttkaker i frysaren, og det var det lenge sidan vi hadde hatt. For sikkerheits skuld og fordi eg hadde god tid , bruna eg sausen i går kveld og sette i vatn grøne erter. Då eg kom heim etter treninga i dag laga eg ferdig maten og dekka bordet. Så sette eg meg til med spanskleksa ei stund. Einar kom presis som alltid og vi åt og prata ,som vanleg, og drakk kaffi.

I går fekk eg melding på telefonen om at eg hadde fått time på Volda sjukehus. Men ingen ting om dag og tid. Eg skulle gå inn på helsenorge, stod der, men på helsenorge var det ikkje kome noko nytt. Eg var inn og såg etter fleire gonger, men til slutt ringde eg sjukehuset. Dei fortalde at timen min var den 17.desember, men eg skulle få eit brev i posten. Eg veit at eg skal ta blodprøve før eg skal på sjukehuset, men alt står vel i brevet. Forstår berre ikkje at dei sender melding på telefonen så lenge på førehand.

I morgon har eg fridag, eg føler det slik når eg ikkje har plikter utanfor heimen, Eg skal sjølvsagt vaske og rydde i huset, men det gjer eg i mitt eige tempo. Håper det blir så bra ver at eg kan vere ute litt. Det er så mørkt om dagane at ein kunne nesten ønske det kom litt snø-men berre nesten.
 

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...