fredag, november 19, 2021

Dagbok 2021: 19.november

Klokka er no16.40, temperaturen ute er + 6 grader C, det regnar og det blæs og det er bekmørkt ute. Men eg er inne og har det både lyst og varmt, så eg klagar ikkje.

Sist natt sov og godt for første gong på lenge. Som vanleg vakna eg opp etter eit par timar, men greidde å sovne igjen og sov til klokka var over 9, lenge sidan sist eg sov så godt. Som vanleg var eg låk i rygen og venstre hofta då eg stod opp, men etter å ha vore i bevegelse ei stund var eg bra.

I dag skulle eg vaske kjøkken og bad til helga, men så hadde eg ein heil liter melk som gjekk ut på dato, så eg måtte anten bake brød eller koke graut. Eg valde brøda. Eg fekk ikkje vaska ferdig før eg hadde fått brøda i omnen. Då eg hadde fått brøda ut, ville eg gå ein tur på Vernet, men det regna og det blés, så eg slo det frå meg. Men så ombestemte eg meg, for eg hugsa at eg eigentleg likar vind-og det regna ikkje så veldig mykje. Eg kledde meg godt og gjekk runden  min, og det var forfriskande.

Eg kom heim ca 14.30, så då var det tid for middag. I dag var det lettvint, eg varma restar frå i går i mikro-ovnen. Etterpå vart det kaffi, TV og strikketøy. Eg har begynt på lestepar nr. 2 av garnet Solveig kom med, det er ganske tjukt, så det er fort gjort å strikke eit lestepar eller to.

I dag har eg ikkje snakka med andre enn meg sjølv- men eg har no diverse samtalar gåande på FB og Messsenger. På TV ser eg dagsnytt fleire gonger for dag, og i dag har eg også sett frå Team Bachstad si reise i Karibia. Det er litt lærerikt, for eg har ikkje så mykje peiling frå før. Når ein ikkje får reise sjølve, kan det vere greitt å følgje andre sine reiser på TV. Det er fredagskveld og då blir det mykje TV anten ein er åleine eller ikkje. Ønsker alle ei god helg!



 

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...