mandag, august 16, 2021

Dagbok2021: 16.august

Klokka er no 17.40, temperaturen ute på trappa er + 21 grader, sola skin,og det er varmt igjen. Det var tydeleg at det hadde regna i natt; då eg stod opp relativt tidleg i dag var det vått og "kaldt". I staden for å strikke sette eg meg til å høyre lydbok, for skuldra mi har sagt ifrå at ho toler ikkje all denne strikkinga. Eg skulle eigentleg ha bakt brød, men mangla gjær. Det ordna seg då Marit var i siget, for ho kunne låne meg ein pakke. Eg kunne sjølvsagt har køyrt på butikken, men vi skal handle i morgon etter trening i alle fall. Dermed fekk eg nytta melka som eg hadde på lager og fekk tre gode heimebakte brød. Har ikkje bakt før i sommar, har prioritert utearbeid. Etter at brøda var steikte tok eg ein tur på Vernet, eg synest kneet mitt blir betre etter ein liten runde der. Eg går ikkje berre for moro. Eg laga meg middag då eg kom heim, og då eg hadde rydda opp gjekk eg over gata til Marit, som sat på ein benk og passa hunden. Ho har no vore vekke nokre dagar, så vi hadde litt å snakke om. Ergo vart det ikkje gjort så mykje i hagen. Der er no ikkje allverda å gjere heller, men eg har ein haug med greiner som eg skulle ha saga opp. Sag har eg, og sage kan eg, det eg manglar er ein sagkrakk. Ein gammal sund plaststol er ikkje så veldig godt egna. Det gjekk bra med fjøler, men greinene er runde og vil ikkje ligge fint i ro. Eg har sjekka litt på nett om der er forretningar som sel sagkrakkar-og der er nokre, men dei fleste krakkane er meir avanserte enn eg treng. Eg har ikkje spurt på Clas, men eg tviler på at dei har. Det er relativt tynne stammar og greiner eg skal sage, dei tjukke trestammane trur eg ikkje at eg maktar.I morgon er det altså trening frå 11.20-12.20 og så skal vi handle på ALTI og på Spar. Kanskje eg skal klippe plen viss det er tørt i graset.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...