tirsdag, august 17, 2021

Dagbok 2021: 17.august

Klokka er ca 18.00, temperaturen er + 19 grader. Sola skin og vi har fått enda ein nydeleg dag. Eg skulle kanskje ha slått plenen,men eg syntest ikkje det var så mykje gras. Naboen klipper no, men det må vel bli fleire dagar med opplett. I morgon skal det visst bli regn. I dag har eg ikkje gjort noko til gagns, eg er hekta på ei bok som eg høyrer på Storytel. Det er lenge sidan sist eg høyrde lydbok, så eg synest eg kunne unne meg det no.Før eg for på trening gjorde eg ikkje anna enn å dusje og vaske håret -og høyre bok. Då eg skulle køyre bilen ut av garasjen, var den heilt død. Eg fekk med ein gong mistanke om at batteriet var utladda, at lyset har stått på, for eg hugsa at egrota litt med hendelen på laurdag. Eg sende ei melding til nabo-Solveig og orienterte henne. Og så snart som mannen kom heim frå jobb sette han batteriet på ladding. Det er godt å ha gode naboar, men eg er redd eg misbrukar dei litt. Det er ikkje så mykje eg kan bidra med. Marit og eg var på ALTI og på Spar og handla før vi køyrde heim -i Marit sin bil. Då var det på tide å lage litt middag. Etter at eg hadde ete vart eg så trøtt at eg gjekk ut på altanen og la meg på solsenga med bok på øyra. Og så var dagen nesten slutt utan at eg har gjort det skapte grann-enno. Eg kan endå finne på noko å jobbe med. Eg ser at nokre av plommene held på å få farge, så eg håper eg får sylteplommer om ikkje anna. Reddikane som eg sådde veks i lynfart, trur aldri eg kan greie å ete opp alle åleine- der er ei grense for alt. Ein annan gong skal eg SÅ berre litt om gongen, for dette er ein villeg sort.Eg må visst ein tur opp til Marit meg gjær i staden for den eg fekk låne i går. Det blir visst ikkje tur på Vernet i dag, kneet mitt skal få kvile litt, men eg får gå ut ein tur og sjå om eg finn noko fint å ta bilde av.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...