onsdag, august 18, 2021

Bok nr. 24 - 2021: Bakom synger døden

En enslig mor finner en urovekkende tegning på sønnens rom. En ung mann og en tenåringsgutt møtes tilfeldig på svaberget ved det dype vannet i Svartlandsskog. Dagen etter blir seksten år gamle Gritt Zeeland funnet død i samme skog. Det er så mange grunner til at en pen, ung jente kan være i fare. Overbetjent Sejer får en smertefull mordgåte i hendene, med mange mulige forklaringer. Gritt Zeeland lot nesten ikke noen slippe innpå seg, men det var svært mange - både unge og voksne - som hadde lagt merke til henne. Bakom synger døden er en dyptborende kriminalroman om det vakre og det heslige, ømhet og vold, livsløgn og vond virkelighet.------------------- Eg har lese fleire "krim-bøker" av Karin Fossum, og visste på førehand at denne også måtte vere spesiell. Dessutan hadde Margrete skrive om den på sin blogg. Dette er ein gripande roman om ein persom som tek livet av to personar, eg veit ikkje om ein kan kalle det ein"Psykologisk thriller"- men her er i alle fall mykje psykologi. Det er noko med denne forfattaren sine bøker som gjer at ein hugsar dei lenge! Så får eg berre be meg sjølv om tilgjeving for at eg har prioritert denne boka framfor alt anna eg skulle ha gjort.Eg har høyrt boka på Storytel.Anbefalt!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...