fredag, august 13, 2021

Dagbok 2021: fredag den 13. august

Klokka er no 19.50, temperaturen ute er + 19 grader, men det har ikkje vore så mykje sol i dag. Eg er fornøgd så lenge temperaturen ikkje kryp så mykje under 20 grader- eg likar varme. I dag hadde eg diverse på planen min, det første var å ta fredagsvasken, og det gjorde eg fort og greitt. Så tok eg ein tur på butikken, det var ikkje så mykje eg skulle ha, men litt vert det alltid. Eg venta Solveig ein tur innover, ho var ikkje heilt bra etter vaksinen enno, men ikkje verre enn at ho kunne ta turen. Ho kom mellom anna med meir husmaling til meg, men eg gløymde å spørje kva den kosta. Ho hadde også med seg nysteikte bollar, noko som er vanskeleg å motstå.Mens Solveig og eg gjekk rundt huset, var der kome enda ein bil som eg kjende att, det var Håkon, som hadde med seg Amund. Telefonen ringde og det var Margrete som var i Volda til frisør, ho ville også gjene komme innom. Eg hadde laga ei vaffelrøre, og no vart vi heldigvis fleire som skulle ete vaflar-eg har det med å lage rørene litt store. Det var veldig kjekt med besøk, det har ikkje vore for ofte i seinare tid. Vi har alltid mykje å prate om så tida går fort. Men alle gjestane var reiste før den nye leigebuaren og faren kom klokka 18- som avtalt. Vi såg litt på skjema, og så var eg med dei ned og orienterte om diverse.Ingrid, som den nye jenta heiter, skal ikkje begynne på skulen enno, men ho fekk nøklar til leilegheita så ho kan no komme når ho vil. Då eg vart her åleine, laga eg meg ein porsjon med grønsaker + fetaost i olje. Det er yndlingsretten min for tida. Eg føler at det er helg no, men det er faktisk berre fredag i dag-heldigvis.I morgon må eg truleg nedover til Vik-skal hente skoen min som er til reparasjon.Blant anna. Eg ser at vi kjem til å få litt annleis vêr etter kvart, for skodda sig nedetter fjellsidene. Men vi kan ikkje klage på sommarvêret i år. Eg ønsker alle ei god helg, med godt vêr og null Covid 19.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...