lørdag, august 14, 2021

Dagbok 2021: 14.august

Klokka er no ca.18.30, temperaturen er + 16 grader C, og i dag har det vore regnbyer, titt og ofte ,trur eg. Eg har sosa vekk heile dagen til nesten ingen ting. Eg for nedover på ALTI relativt tidleg, og henta skoen min som var til reparasjon. No var solen fast igjen, og det kosta berre 50 kr. Eg stakk innom -nille og fekk tak i litt garn til å henge fingrane borti. Så gjekk eg ei trapp opp og bestilte frisør til kl.13. Var heim att i mellomtida, strikka litt, og festa trådar på eit ferdig lestepar. På salongen på Alti er der stadig nye frisørar. Somme gonger har eg vore heldig, andre gongar ikkje. Ho som klipte meg i dag, tok i alle fall ikkje for lite, men eg trøstar meg alltid med at håret veks ut att ein gong. Eg har no fått gutesveis igjen, det er ein heilt vanleg frisyre for gamle damer her i Ørsta. Eg skulle eigentleg ha klipt meg før, då det var skikkeleg varmt. Då eg kom heim laga eg meg litt mat- og kaffi og kake til dessert.Så sette eg meg til å strikke mens eg såg resten av ein heilt tullete serie. Forstår ikkje korleis i all verda eg skulle sjå den. Men eg venta på at det skulle bli opplett så eg fekk gå ein tur på Vernet, eg var der ikkje i går, så det var behov for mosjon. Men så vidt eg kunne sjå var det ikkje så lenge mellom byene at det var råd å gå nokon stad. Eg får gå to runder i morgon i staden. Eg har mykje eg kunne ha gjort inne, men eg vil no aller helst vere ute og jobbe- huarbeidet fristar ikkje så mykje. Eg var ned og såg på det naboane har gjort. Dei hadde laga fin,ny mur der som granene stod før, men problemet er at terrenget er så mykje høgare der enn lenger inne, så eg veit ikkje korles dei kan løyse det "problemet"-dei har vel ein plan. Eg har mata Lollo eit par gonger i dag, og ho har kome når eg har ropt på henne. Eg trur Marit kjem att i morgon.. Eg har ikkje planlagt morgondagen enno, det er ikkje noko eg "skal" -så eg må bestemme sjølv.Det står ein stor svart Volvo på tunet, og eg høyrer folk nede, så det er vel den nye leigebuaren som er innom. Ho fekk nøklane med meg i går.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...