torsdag, august 12, 2021

Dagbok 2021: 12.august

Klokka er no 17.15, temperaturen er + 24 grader og no kom sola fram, ho har vore til og frå i dag. Og kanskje har det vore nokre få regndropar, det hadde i alle fall regna sist natt. Eg har nettopp gått ein tur på Vernet og er passeleg sveitt- det har vore ein herleg sommar med tanke på veret. I dag var eg litt ativ på morgonen, gjorde meg klar til å fare på VØR med 4 store sekker granbar og ein sekk med malerspann etc.På VØR hadde dei ikkje fjerna noko som helst sidan sist, så det var vanskeleg å få tømt, men det gjekk no på ein måte. Eg har mykje meir som eg kjem til å fare bort med utover hausten, når eg får klipt og rydda i hagen. I dag måtte eg berre komme meg i dusjen og gjere meg klar for møtet klokka 12. Eli hadde dekka hagebordet og serverte vaflar og sjølvlaga syltetøy attåt kaffien. Men ein av oss hadde visst gløymt heile greia, for han sat høgt på eit fjell. Det vart planlagt ein dagstur til Bjørke 1. september og eit møte for alle pensjonistarlitt seinare i månaden. Det er meininga at vi skal komme i gang igjen etter ein lang pause. Møtet var slutt kl.14, men så vart eg att ei stund og fekk sjå meg om i hagen til Eli-og det var interessant. Då eg kom heim gad eg ikkje å lage middag, så det blei kaffi med noko attåt. Eg kan lage meg middag seinare viss eg vil. I morgon er det fredag, og då må eg vel vaske litt og førebu helga. Det var meininga at Solveig skulle komme ein tur, men så er ho blitt litt sjuk etter å ha fått sprøyte nr.2. Eg merka ingen ting då eg fekk den, og Øystein er også heilt frisk. Det er litt merkeleg at ein reagerer så ulikt. Håper Solveig er bra att i morgon så ho kan komme innover. No har Marit reist på hyttetur, så eg skal passe Lollo. Ho forstår litt av kvart den katten, for i går kom ho og la seg på trappa mi, etter at Marit hadde vore ned med mat som eg skal gi henne. -Eigentleg skulle eg ha skrive referat frå møtet i dag, men Word påstår at eg ikkje kan få lov til det utan at eg "kjøper" progammet. Og det etter at eg har skrive på Word i årevis utan å betale. Eg har berre så vidt vore ute i hagen i dag og raska i meg bær og reddikar, men eg skal kanskje ut og sage ei grein eller to-ser best frå altanen kva eg må gjere.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...