mandag, august 09, 2021

Dagbok 2021: 9.august

Denrosa klematien har blomstra i heile sommar, men no er også den mørk lillablå og den lavendelfarga i full gang med bløminga. Dei veks heilt opp på altanen, så då har vi det fint der også. ................................................................................................ Klokka er no ca. 15.45, temperaturen ute er + 24 grader, det har skya over, men det har ikkje regna. I går skya det over midt på dagen også-utan at det regna,-men i Volda hadde dei fått litt regn. Planen for dagen var å fare på Vør med hageavfall og grovavfall, så den turen tok eg først, best. Der var overfylt med hageavfall og eg såg mange heile trestammar som var kasta på dungen. Til og med bjørk. For meg som er glad i vedfyring var det hjarteskjerande å sjå. På heimvegen var eg ein tur fram på Askjellhaugen for å vatne blomster på grava.Det som står der hadde det bra og var ikkje inntørka. Trefte Olav Eiksund der, han var og såg til Ruth si grav. Vi prata ei god stund. Vi kjenner kvarandre godt, vi har arbeidd i lag i skulen og vi treftest ofte den tida vi begge vandra ut og inn på Ørstaheimen. Eg vatna på Robert si grav også, så då eg kom heim gjekk eg opp til Marit og sa det. Akkurat då var det så nydeleg og varmt å sitte på altanen hennar, så då vart vi sittande der ei stund. Då eg gjekk ned att budde eg meg på å leite etter nokre skjema som eg har lagt på ein lur plass, men fann dei ikkje i dag heller, så no tok eg like godt og fylte ut nye papir. Dermed var det tid for å ete middag, for mitt vedkomande var det å varme opp risgraut frå i går. Så var eg ned tl naboen nedanfor og diskuterte litt kva vi skulle gjere med mur en etc. som dannar grensa mellom tomtene. Som de seg har lite og ingenting blitt gjort i dag. Eigentleg er det "Plenklippedag" -men her er ikkje gras å klippe, så då..... Eg hadde ikkje tenkt meg på Vernet i dag, for eg er ikkje heilt god i det høgre kneet, men det kan hende eg tek ein tur likevel, det er såpass med skyer no at det er ikkje for varmt. Dagen har gått veldig fort til denne tid, til tross for at eg har gjort "lite og ingenting". KLokka 17.45: No har eg vore ein tur på Vernet, pusla litt i hagen og vatna.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...