tirsdag, august 10, 2021

Dagbok 2021: 10.august

Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 22 grader. Det regna sist natt og det har regna litt i dag, men for det meste har det vore opplett. I dag var det treningsdag, så det vart ikkje gjort så mykje anna på føremiddagen enn å gjere seg klar. Etter treninga var vi på SPAR og handla, der var mange ting på tilbod, slikt er Marit flink å passe på. Det var også ho som såg det "syltepulveret" som Solveig snakka om. Verken Marit eller eg kjende til dei grøne JAM-posane, men i dag fekk eg kjøpt. Så får vi sjå kva tid det blir sylting her i huset. Då vi kom heim var det litt for tidleg til å ete middag, så eg tok ein tur på Vernet i dag også. I dag trefte eg ei av naboane, så vi vart ståande å prate litt. Her heime hadde det hendt diverse. Til dømes var alle gran-stmammane saga ned. Det er ikkje meg imot. Eg har mykje som eg skal sage no framover, men eg skulle hatt ein sagkrakk-lurer på om nokon sel slike? KOr vidt plommene kjem til å modnast i år er ikkje godt å seie, dei skulle sjølvsagt ha vore tynna kraftig ut. Til middag i dag vart det grønsaksalat med fetaost, lenge sidan sist no. Etter at eg hadde ete var eg ute i hagen og jobba aldri så lite. Rydda litt i bedet oppe med garasjen. Elles har eg mange oppgåver på vent, blir aldri heilt ferdig med hus og hage. Og godt er det. Marit skal på ein liten hytteturpå torsdag-laurdag. då skal eg passe LOllo. Eg tru ho har forstått det, for i dag har ho lege mykje på trappa mi.- I går kveld var eg sikker på at eg var blitt dement. Eg fann ikkje att arket eg fekk i Ulsteinvik, eit ark som eg må ha viss eg vil assurere høyreapparata mine. Eg leita på alle tenkelege og utenkelege stader utan resultat. I dag tidleg fann eg ut at eg måtte leite ein gong til der eg trudde det var - og der var det. Eg skal innrømme at eg er fæl til å gløyme, men trøstar meg sjølv med det at slik har eg alltid vore. Så kanskje er det ikkje demens likevel. For morgondagen har eg ikkje lagt planar, men eg må få klipt håret mitt om ikkje altfor lenge. Eg ville vente til eg hadde fått høyreapparata,for å sjå korleis håret kunne vere. Det var voldsomt kor dei bar seg på treninga i dag, det var for varmt om nettene og vanskeleg å få sove. Eg ligg framleis i langerma ullskjorte om natta, og med stor og tjukk dundyne-og eg synest ikkje det er for varmt i det heile tatt. Eg har sove godt i det siste.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...