søndag, august 08, 2021

Dagbok 2021: 8.august

Klokka er no 17.35, temperaturen er + 27 grader og sola skin. Det var varmt frå morgonen av, men eg fekk shina kjøkkenet og lagt i hop klede før eg tok vegen ut. I dag sette eg meg ved stikkelsbærtreet og plukka bæra som var att etter at eg har forsynt meg litt siste dagane.Eg klipte bæra i begge endar etter kvart som eg plukka. No har eg ikkje meir hagebær å plukke, men litt heng der att så eg har litt å ete på når eg er ute.Eg var silsvett etter at eg hadde plukka ferdig, så eg bytte om frå varm bukse til kaldt skjørt og ermelaus topp. Så gjekk eg opp til Marit og sat der og prata, men då skya det over og det blei nesten kaldt. Vi trudde at no vart det vêrbyte. Etter ei stund gjekk eg ned att og begynte å koke risgraut, for eg måtte bruke opp noko melk eg hadde. Då eg vel hadde fått i meg grauten, måtte eg byte om igjen, for no var sola framme og eg skulle gå på Vernet. Eg kjende fort at eg hadde kledd meg for varmt. I dag fekk eg meg ei ny veninne om lag på min eigen alder. Vi begynte å prate då eg fann "krypdyret" og seinare vart vi sittande på ein benk å prate om det eine og det andre. Men vi presenterte oss ikkje for kvarandre-det skulle vi kanskje ha gjort. No er eg heime igjen, og skal snart kle meg om i skjørt igjen, eg saknar ei "luftig" bukse med vide bein. Hardde ei slik silkebukse då vi var til Tyrkia-dei buksene eg har no er altfor varme. I morgon har eg tenkt å køyre på VØR med meir boss, eg skulle eigentleg ha klipt plen, men graset har knapt nok vakse siste veka.No skal eg ut og vatne litt, har ikkje vatna før i dag. TV-en set eg på klokka 19.00.Og då skal eg ta på meg høyreapparata, har gått utan hittil i dag.
Her er udyret eg såg krypande i sanden i dag. Den likna på ein snigel, men det såg ut som den hadde pels.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...