fredag, august 27, 2021

Dagbok 2021: 27.august

Klokka er no ca. 17.45. Temperaturen ute er + 20 grader og sola skin og skin. Eg kom nettopp inn frå altanen, der eg har lege på solsenga og høyrt lydbok. Held framleis på med Karin Fossum, no "Carmen Zita og døden". Det er ein annan som les no, men han er like flink. Eg går ikkje glipp av eit ord. Dagen i dag begynte med at eg låg for lenge i det fine vêret, eg har det med å ligge og drøyme på morgonkvisten, men heretter skal eg ha på vekkarklokka! Trur eg. I dag vaska eg alle rom som ikkje har heildekkande teppe,dei lause teppa fekk lufte seg på altanen. Etter at eg var ferdig og hadde spylt trappa med hageslangen, gjekk eg opp til Marit som sat på benken og passa hund. Etter ei stund kom ei anna Marit også, så då fekk vi diskutert litt av kvart. Eg gjekk ned att og skulle begynne å riste teppe, då kom Helge med den nye Get boksen-som ikkje heiter Get lenger. Boksen var bitte liten samanlikna med den eg hadde før. Etter litt prøving og feiling fekk han boksen opp og stå. Og eg fekk lære litt om korleis eg skulle leite meg fram på TV-en no. Eg trur eg oppfatta det meste. Boksen var gratis, den er medrekna i abonnementet mitt. Men Helge fekk nokre kroner for bryet. Han vil aldri ta imot betaling, men då truar eg med at viss eg ikkje får betale litt, kan eg ikkje spørje ein annan gong. Lurte på om eg skulle gå på Vernet etter at Helge var vekk, men først måtte eg plukke opp litt nedfallsplommer, eg let dei stå litt og ettermodne før eg skyller og frys dei.Teppa vart rista , meir og mindre, og hatt på plass, og då var det tid for middag. Men eg hadde ikkje så lyst på middag, så eg kokte kaffi og fann fram ein is i staden, så får eg heller finne fram noko skikkeleg mat til kvelden. Eg har som sagt sola meg på altanen, det er neimen ikkje så mange gonger det har hendt - denne fine sommaren. I morgon må eg på butikk enten eg vil eller ei, for no er det god plass i kjøleskapet.Mange er vel opptekne av Koronaen i desse dagar, no vart det skikkeleg fart i smitten, no når vi trudde det verste var over. Så det er vel berre å finne fram att munnbinda-eg har mange att- Så vil eg ønske alle ei god helg. No må vi nyte dei siste sommardagane så godt vi kan.
NB: Bilda er tatt kl.20.15

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...