torsdag, august 26, 2021

Dagbok 2021: 26.august.

Klokka er no 16.35, temperaturen ute i skyggen er + 19 grader C. Eg vakna klokka 7 i dag, men såg ikkje ut vinduet, hadde eg det gjort, hadde eg ikkje lagt meg til å sove vidare til klokka var 9. Eg hadde sett vermeldinga i går, men haddee ikkje trudd at finevêret kom så fort. Eg hadde ingen planar for dagen, for treninga var avlyst og det fekk eg først vite seint på kveld i går. (Hadde ikkje sjekka telefonen)Eg vart sittande ei stund med kaffikopp og PC før eg kom meg i gang å støvsuge. Seinare var eg ute i hagen og styrte med litt av kvart, blant anna bar eg bøtter med singel opp til gata, der eg sopa tomt før på sommaren. Marit sat ute og passa Arya, hunden, så eg gjekk opp og heldt henne med selskap ei stund. Katten heldt seg på avstand.Etter kvart pitla eg meg ned att og styrte med foskjellig, og så laga eg eit måltid som eg kalla "middag". Eg hadde akkurat kledd meg om og fått på meg joggeskor -då kom Helge. Han sjekka at TV-en framleis ikkje var på "boks", så han ringde på Tussa og bestilte ein ny boks til meg, den skal han hente og komme hit med i morgon.Veit ikkje kva eg skulle ha gjort utan Helge!!!! Det blei ein tur på Vernet i dag også, men kneet mitt var ikkje så bra i dag, så eg sat ei stund på kvar benk og såg utover bygda. No har eg vore ned og ete litt plommer, dei er ikkje heilt modne, men Bodil seier ein kan plukke, dei så modnar dei når dei står inne også. Eg bør vel plukke på det største tree, det minste har så få greiner att, at plommene har bra plass. Eg plukka nedfallsplommer i går og tok vare på dei som er brukbare t.d. til syltetøy.Der er mykje plommer på Victoriatreet også, og eg håper dei kan henge til dei er modne. Det er mykje smitte for tida, men no er det også mange fullvaksinerte- alle mine barn fullvaksinerte, og mange av barnebarna er på veg til å bli. No er det berre vel ei veke til vi skal til Konsberg i konfirmasjon-det gleder eg meg til.I løpet av dagen/kvelden blir eg ferdig med boka som eg har lagt inn på bloggen. Det går framleis i Karin Fossum, og eg har fleire bøker att.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...