tirsdag, august 24, 2021

Dagbok 2021: 24.august

Klokka er no 17,07,temperaturen ute er + 14-15 grader C, det er overskya og det har regna litt av og til. Denne dagen har gått opp i tull og tøys og ikkje noko skikkeleg arbeid. Det første var at vi var på trening, det var greitt nok. Då eg kom heim tok eg ein runde på Vernet, mens eg hadde kleda på meg. Då kom eg heim i akkurat passeleg til "middag"-i dag vart det hamburger med mykje rå grønsaker til.Etterpå var eg ikkje sikker på kva eg skulle ta meg til, det var for vått til å klatre i plommetrea og plukke plommer, ikkje lurt å riste dei ned i det våte graset heller. Tenkte eg. Kanskje eg skulle ta ein tur bort i Furene - har diverse ting eg skal ordne der. Eg bestemte meg til slutt for at eg skulle fylle bensin på bilen og på kanna mi (til plenklipperen). Og så ville eg ta det derifrå. Då eg kom ned i Vik, var det så mykje trafikk at ein kunne tru det var jul. Men det var nok berre det at mange kom heim frå arbeid den tid, det var like gale begge vegar. Eg fekk lurt meg inn i rundkøyringa så eg kom meg ned på ALTI, men der var det ikkje så interessant.Dermed måtte eg innatt i rundkøyringa for å komme meg opp på Spar. Eg skulle ikkje ha så mykje der, men eg visste at dei hadde garn, og det MÅ eg berre ha.Eg greier ikkje å sitte i ro utan at eg har noko å fikle med. På heimvegen stakk eg bortom gravplasse, så no veit eg kva eg må gjere i morgon. Då må eg på Plantasjen, for den vesle rosebuska som eg hadde planta, var slutta å blomstre. Dei aller fleste gravene har fine raude begonia, det som eg ville hatt sist eg kjøpte, men ikkje fekk tak i. Det er litt for tidleg å ha der lyng, synes Marit og eg. Eg hadde ikkje saks i veska i dag når eg trong det, for ein må klippe for hand rundt steinane.Men no har eg ein plan for morgondagen i alle fall.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...