onsdag, august 25, 2021

Dagbok 2021: 25. august

Klokka er no 16.25, temperaturen ute er +17 grader C. Det regna stort sett heile føremiddagen, men så vart det brått hol i skylaget og sola kom fram. Eg har nettopp vore ein tur på Vernet i regn og sol på samme tid. Men det var fint å komme seg ut ein tur. Ikkje mykje eg kan gjere i hagen når det er så vått, så eg må finne på andre ting.(Det er nok å ta av.) Eg har det med å kjøpe inn melk som eg ikkje brukar noko særleg av, så i dag vart det brødbakst. 6 store brød har eg laga, noko som tok heile føremiddagen, med baking , heving og steiking. Men så har eg vel mat ei stund-kanskje. I dag vart det brødskive med speilegg og bacon til middag.I heve- og steikepausane har eg sett TV og strikka, eller lagt kabal og høyrt lydbok. Eg skulle sikker gjort noko som var nyttigare, men det får vere til ein annan gong. Eg hadde tenkt meg bort på Plantasjen i dag og kjøpt noko til å plante på grava,men då ville eg vente til det ikkje er så mykje trafikk, dvs. til etter kl.18. Men eg veit ikkje om det blir i dag. Eg synest det er litt trasig å fare åleine, og no er Marit veldig opptatt, for Janne er vekkreist. Så då må Marit passe både barn, katt og hund. Men vi skal på trening i morgon i alle fall, frå 12.30-13.30. I dag var eg trøtt i føtene og hadde vondt i knea, før eg gjekk på Vernet, etter ein halv runde var eg bra. Så det er ikkje berre for moro skuld eg tek turen. No skin sola fint, men alt ute er vått,så eg må vente med å plukke plommer. Eg skal fryse brøda mine of så får eg sjå kva meir eg kan finne på.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...