lørdag, juli 31, 2021

Dagbok 2021: 31.juli

Denne dungen er no i sekker. Klokka er no 18.40, temperaturen ute er + 15 grader. Det er lettskya, men opplett.Ei stund såg det ut som det kunne komme regn, men så lyste det opp att. I dag har eg gjort berre to "ting". Det første var at eg køyrde ned på Kiwi og handla matvarer, det var relativt tidleg på føremiddagen. Der trefte ev ein venn som spurde om det var Olaug-vi gjekk begge med masker. Marit har testa seg i dag, viss testen er positiv må eg også teste meg, for vi har vore i lag-i bilen t.d. Då eg kom heim var det på med arbeidsantrekket og så begynte "Jobben". Sidan det var liv i den gamle kompostkverna slo eg frå meg å kjøpe ny akkurat no i alle fall. Eg KAN denne gamle. Skiftenøkkelen leitte eg fram, for eg veit at etter ei stund er det stopp, særleg når det er vått lauv eller bar med i programmet. Eg måtte skrue opp nokså mange gonger i dag. Klokka 15 gjekk eg inn og tok meg mat, og 15.30 var eg ute igjen. Eg trudde eg skulle bli ferdig til klokka 18, men den blei 18 .30. Det eg har gjort er at eg har mele opp/kverna alt baret frå granene som Øystein snaua på torsdag. No er det 6 svarte sekker som må på VØR om ingen treng dei. Eg har så mykje kompost at eg kan ikkje samle i hop meir. Eg raka plenen der eg hadde halde til,hadde tenkt å fare over med plenklipperen, men batteriet var inne till opplading så eg orka ikkje å hente det. Eg er nokså sliten og det var kompostkverna også, den la seg over på sida då eg sette den frå meg. Men det er kjekt å få fullføre ein jobb. Det som no står att er å sage opp dei tjukke greinene-det blir neste prosjekt.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...