torsdag, juli 29, 2021

Dagbok 2021: 29.juli :Olsok

Klokka er no 15.25, temperaturen er + 27 grader og det er lettskya. Det kan visst komme torden og regn etter kvart, men enno er det opplett. Eg har ikkje gjort mykje "husarbeid" i det siste, så i dag ville eg ta ein tørn. Eg tok av det brukte sengetøyet, hengde dyna ut- alle lause golvteppe gjekk samme vegen. Så vaska eg golva og styrtee på ei heil stund, så sveitten rann. Eg fann ut at eg måtte i dusjen, så då låste etg ytterdøra. Ikkje før hadde eg gjort det, så ringde det på. Det var Solveig og Øystein som kom på besøk- for å jobbe. Øystein mala utetrappa mi først. Så gjekk han laus på nokre graner nedst i hagen. Dei var noko "skamklipte-skamsaga" frå før-av meg sjølv. Eg har saga greider med hand, og det gjorde Øystein også . Men vi får kanskje ta dei att seinare og bruke motorsaga på dei tjukke stammane. No har eg ein diger haug med granbar-greiner og kvistar, så eg vert ikkje arbeidslaus med det første. Så snart som Øystein var ferdig med jobben, reiste dei ut att, men fekk no tid til ein kaffikoppfør dei for. Solveig hjelpte meg med å klippe vekk ei stripe på det nye golvteppet som eg har på datarommet mitt.I morgon kjem Einar ein tur, då skal han og eg på butikk etc. Eg utnyttar alle som kjem innom ein tur-eg har alltid noko eg treng hjelp til. Elles har vel dei fleste fått med seg at vi har fått mykje koronasmitte i Ørsta/Volda-det meste vi har harr under heile epidemien. Så no blir det vel munnbind igjen, spritvask har det no vore heile tida.No skal eg sjå om der er liv i den gamle kompostkverna, så eg kan male opp granbar og kvistar. Den har ikkje vore i bruk verken i fjor eller i år, så det kjem an på. I morgon må eg ha meg ein tur på Clas-eg får skrive liste i dag så eg ikkje gløymer noko.No har eg sete og skive blogg, og sveittar av anstrengelsen.
Granene før og etter.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...