søndag, juli 25, 2021

Dagbok 2021: 25.juli

Klokka er no 18.50, temperaturen ute er 25-26 grader C. og sola skin. Vi har hatt enda ein kjempefin dag med sol frå morgon til kveld. Eg var oppe til vanleg tid i dag, og etter frokost etc. tok eg like godt og gjekk ein tur på Vernet før eg gjorde noko anna. Det eg gjorde då eg kom heim att var å reinske ugras i jordbæråkeren og så vatne heile hagen med slangen. Eg plukka meg ei skål med bringebær før eg gjekk inn. Litt seinare vart det middag, og i dag vart det grønnsaksalat igjen.Eg la meg på solsenga på altanen, det vart nokså varmt og sveitt. Seinare på ettermiddagen inviterte eg Marit på is og kaffi på altanen. Vi heldt ut i varmen for vi er begge glade i sol! Eg tok nokre bilde på Vernet i dag, slik at de kan sette dokker inn i korleis Vernet også kan verne mot voldsom nedbør -når elva går over breiddene sine.
Eg har vore inne på YR i dag og sjekka vêrmeldinga. Der var det full sol og masse lyn-ein litt uvanleg kombinasjon. Ser litt skyer på himmelen no, men eg håper det held seg opplett til i morgon- og vel så det-for eg har tenkt å klippe plen

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...