fredag, juli 16, 2021

Dagbok 2021: 16. juli

Klokka er no17.45, temperaturen ute er +21 grader C. Det hra vore nokså overskya og relativt kaldt tidlegare i dag, men no er det betre. Det hadde ikkje regna sist natt, så eg tenkte det var best å få klipt plenen før regnet kom-for eg trudde det ville komme.Det var dumt å klippe såtidleg på dag, for graset var nokså vått, men eg kom no i mål i dag også, med eit lite avbrekk for å lade batteriet til klipparen. Den går for så vidt på bensin, men eg har elektrisk start. Eg var både sveitt og skitten då eg var ferdig, så det vart rett i dusjen. Etterpå åt eg eit par brødskiver til "middag" . Sette meg inn i stova med ein kaffikopp og heldt på å skulle sovne. Ikkje rart, for no har eg begynt å stå opp i halvørska fleire gonger på nettene igjen.Men eg kom meg no på beina att, og køyrde ned på Kiwi og handla litt, har ikkje handla før denne veka. FRedagsvasken har eg utsett til i morgon, dumt å vaske før eg klipper gras, det er ikkje fritt for at eg dreg inn litt av kvart. Eklles har eg vaska klede og vaska opp-godt ein har maskiner til slikt.Eg hadde ikkje tenkt å gå på Vernet i dag, men kanskje eg tek ein tur. Kanikkje skitne meg til med hagearbeid no. Så blir det kanskje noko å sjå på TV i kveld, no er det no slutt på fotballen-men så kom Statsråden- ikkje så interessant det heller. Eg vil ønske alle ei fin helg, vi har hatt mange fine dagar denne sommaren- og fleire vil vi gjerne ha.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...