torsdag, juli 15, 2021

Bok nr. 24- 2021: Tung tids tale

Etter at eg hadde skrive blogg i dag, vart eg sittande å legge kabal mens eg høyrde ferdig denne boka. Den er ikkje meir enn på vel to timar på Storytel og første halv delen las eg på solsenga før i veka. Som før fortalt kjenner eg mor til forfattaren, eg hadde henne som elev det året eg var lærar ved Karstad skule i Solheimsdalen. For nokre år sidan var Nils og eg tilbake i dalen som no har vegforbindelse til Førde. Der vart vi invitert inn til Jorun Nilsen og mannen.Der fortalde dei mellom anna om Olaug som hadde ein son med store vanskar. Det er det denne boka handlar om. Olaug skriv om alle sine frustrasjonar ho har med eit barn som krev meir enn det er menneskeleg mulig å klare. Han har diagnosen autisme. Ho skriv også om møta med legar, psykologar og hjelpeapparatet elles. Olaug Nilsen fekk Brage-prisen for denne boka.Les den gjerne-det er fort gjort.(Olaug Nilsen les sjølv i lydbokvarianten).

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...