onsdag, juli 14, 2021

Dagbok 2021: 14.juli

Klokka er no 17.30, temperaturen er + 26 grader-og eg sveittar. Det har vore like varmt mange andre dagar-skilnaden er at i dag er det ikkje vind-det er heller ikkje klårt, så vi begynte å lure på om vi får det torevêret i dag som vi ikkje fekk i går. Eg har ikkje vore så flittig i dag. På føremiddagen heldt eg fram med å reinske tunet for "ugras"- no er det såpass at ein kan plukke det som kjem opp etter kvart. Etter at tunet var ferdigstilt, vatna eg heile hagen med slange. Så var det tid for middag og litt kaffi etterpå. Eg var trøtt og slapp og "tung" i beina. Knea var heller ikkje gode. Eg tok meg saman og gjekk på Vernet. Det var tungt og heitt den første halve runden, men så kvikna eg til og beina fungerte heilt greitt. Eg trefte ei dame som eg har snakka med før, det virkar som om ho kjenner meg, men eg aner ikkje kven ho er. I dag hadde ho mannen med seg, så no "kjenner" eg han også. Då eg kom nedatt på gata stod Olv Rebbestad og kløyvde ved ovafor huset til dottera.Han ropte til meg , så vi fekk ein prat om kløyving av ved, noko som eg er godt inne i. Kløyvar har eg også, men manglar noko å kløyve . Rebbestad har i alle fall nok. Dei har felt mange kjempestore bjørker på tomta. No har eg tenkt meg ut i hagen og klippe litt-med saks.Kanskje eg tek ein tur opp til Marit, ho var nedom ein tur på føremiddagen. Janne har heimekontor og passar babyen -hunden Arja. Klippe plen skal eg gjere fredag eller laurdag-kjem litt an på vêret. Det er heilt utruleg kor fort dagane går, snart 14 dagar sidan vi kom att frå Solund. 14.juli 1904 vart mamma fødd, og eg tenkjer spesielt på henne denne datoen. Og minnast "feiringane" med jordbær. Alltid masse jordbær på mamma sin fødselsdag. Eg hadde ikkje med telefonen på Vernet i dag, så det blir ingen bilde derifrå- motiva er relativt godt kjende frå før. Får sjå om eg finn eit høveleg motiv ute.
Og så vil eg gratulere Wenche og Rasmus med bryllaupsdagen. Dei gifta seg på Mauritsius i 2000.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...