onsdag, juni 09, 2021

Dagbok 2021: 9.juni

Klokka er no 16.50, temperaturen er + 25 graderC, det er lettskya og fint. Eg kom relativt tidleg i gang med plenklippinga i dag. Hadde tenkt å sette av Skråninga til i morgon, men fann ut at det var like greitt å gjere seg ferdig.Så er det ei veke til neste gong. Eg likar å klippe plen, sjølv om det kan vere litt plundrete her og der i mellom busker og tre.Eg var rimeleg sveitt då eg var ferdig. Då tok eg ein pause og såg TV før eg laga meg middag. Lettvint og godt i dag, Gilde karbonader - og jordbær med fløte til dessert. Eg vart trøtt etter å ha ete og la meg ut på altanen på solsenga, hadde med ei bok, som ikkje vart lesen. Då eg skulle stå opp att fekk eg så mykje lårkrampe at det tok si tid og komme på beina. I mellomtida var naboen komen i gang med plenslåtten sin, og hans plen er mykje finare enn min-det får eg berre finne meg i. Eg hadde tenkt å klippe litt kantar, men det er eit trasig arbeid når ein berre har ei handsaks å hjelpe seg med, men eg får vel ta meg ein tørn. Eg klipte no alle kantar førre veka så kanskje eg ikkje treng å ta det så nøye.I morgon er det trening igjen, og då kjem eg ikkje til å få gjere så mykje ute. Ja, hadde eg ikkje hatt hagen no sommars tid-hadde det blitt bra kjedelig.
Graset er alltid grønare på hi sida av "gjerdet".

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...