tirsdag, juni 08, 2021

Dagbok 2021: 8.juni

Klokka er no 17.35. Temperaturen på trappa er +20 grader, men det er litt vind. Det gjer berre godt når ein jobbar. Eg gjorde ikkje anna før eg for på trening i dag enn å dusje, vaske håret og sette på ei vaskemaskin. Etter at vi hadde trena, handla vi på Spar. Eg skulle ikkje ha noko eigentleg, men enda opp med å handle for over 500 kroner. Det er meg vel unt. Eg har fått dilla på grønsaksalat, frukt og bær-det kostar å ete sunt! Då eg kom heim åt eg litt , så betalte eg rørleggarrekninga som eg fekk på e-post (Det har eg ikkje vore ute for før, men eg sjekka fodi har bad om e-postadressa mi. Smart å sleppe porto på brev) Så ville eg ut i hagen og jobbe. Tok først ein liten reprise på bedet nedanfor garasjen, det var fort gjort. Den andre jobben var tyngre og varte lenger. Eg gav meg til å ordne kanten mellom plenen og singelen nede under altanen. Ordna opp frå tilbygget til inngangen, det som er lenger inne har eg pusla litt med før. Det var eit trøttande arbeid, men etterpå skrudde eg på vatnet og vatna alle bed og plantar. Armane mine er heilt i orden i år, men knea er ikkje det, så eg blir fort trøtt i føtene, sjølv om det er hendene som "jobbar". I morgon er det "heimedag" så eg håper det blir fint vêr då også; viss ikkje så har eg nok å gjere inne også. Det er sjeldan eg kjeder meg for det er alltid noko ugjort.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...