mandag, juni 07, 2021

Dagbok 2021: 7.juni

Klokka er no 20.25, temperaturen på trappa er + 20 grader og vi har enno sol her hos oss, men ikkje så mykje etter klokka 9, trur eg. Eg var nettopp ut på trappa og tok bilde av det fine vêret, kjekt at sola kom att etter eit par dagars fråver. I dag stod eg ikkje opp så tidleg, men meir til vanleg tid. Eg hadde tenkt ut diverse jobbar som eg skulle gjere i dag. Det føste var å vaske stuevindua på utsida, skylle dei og spyle altangolvet. Det var ikkje så lenge gjort, eg er så glad i den lange slangen etter at eg i fleire år har slite med ein som var for kort. Men eg har ikkje vatna hagen i dag, sjølv om det såg rimeleg tørt ut. Etter at eg hadde ete noko som likna på middag sette eg i gang å rydde i tilbygget, der er altfor mykje ting og tang som eg ikkje treng-og mykje som eg MÅ ha der. Eg gjorde meg ikkje heilt ferdig i dag, for eg ville no vere litt ute også. Eg sette meg ut på altanen med ei bok, men det varte ikkje så lenge før eg fekk besøk. Det var Solveig og Øystein. Øystein hadde ærend til Volda, men Solveig vart att her. Det vart enda eit måltid med is og kaffi, det går mykje på det for tida. I morgon er det trening igjen, men eg håper å få styrt litt ute her også. Har ein hus og hage blir ein aldri arbeidslaus. Det er så kjekt å vere ute og "jobbe" og ikkje minst prate med naboane.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...