søndag, juni 06, 2021

Dagbok 2021: 6. juni

Klokka er no ca.15.30, det er + 17 grader ute og det har regna. Franmleis ligg skodda nedetter fjellsidene. I dag fyller barnebarnet Olaug 24 år,og då må ein leite i gamle album etter barnebilde. Eg har ein heil hyllemeter eller kanskje to med album frå tida før data-alderen. Åra har godt fort, og det verste er at til eldre ein blir, til fortare går tida. Olaug bur no i Bergen, ho og sambuaren har kjøpt leilegheit på Troldhaugen. Olaug er ferdig med tannlegestudiet sitt og har fått jobb i Bergensområdet. Men eg reknar no med at ho kjem "heim" i løpet av sommaren. Eirik (tvillingfetteren) er komen heim frå Trondheim, men Ingeborg er framleis i Oslo. Også ho er ferdig med studiane sine i år og har fått lærarjobb på Nordstrand i Oslo. I dag vakna eg tidleg, og begynte å vente på at dei skulle flytte ut i kjellaren. Eg har hatt to kjekke ungdommar buande her til og frå i to år. Dei studerte i Volda, men det vart mange avbrekk i Korona-tida. Dei hadde rydda og vaska fint etter seg. Foreldra til Linda kom i går og heile familien har vore sysselsett med å tømme leilegheita og lesse inn i bilane.Linda vart lei seg då dei skulle til å fare-for då måtte ho ta farvel med nabokatten, som har vore på besøk hos dei titt og ofte. Eg var ned og såg over leilegheita i lag med Linda,og det var bra for ho hadde gløymt å ta med seg gardinene på soverommet. Leilegheita ser bra ut, men eg skal no fare over og leite etter feil. Helge skulle komme att og reparere skikkeleg det elektriske, han laga det berre til så dei kunne bruke det dei siste par dagane. Eg kjem til å sakne leigebuarane mine, men no om sommaren er det greitt å vere her åleine slik at eg kan styre på som eg vil både ute og inne.I dag har eg ikkje gjort det skapte grann anna enn å lage meg middag. Den var god: Steikt ørret(vakuumpakka og frosen)+ grønsaker og potet. Eg kjøper den ørreten som har skinn, og steiker på skinnsida først. Då blir fisken saftig og fin. No skal eg anten koke meg kaffi eller gå ein tur - eller begge deler.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...