søndag, juni 06, 2021

Bok nr. 22- 2021:Kobrahjerte

No har eg lese enda ei papirbok. Det går ikkje fort unna når ein berre les nokre få sider kvar kveld.Forfattaren Toril Brekke har skrive mange bøker og eg har lese nokre av dei. Eg er alltid berre sånn passeleg begeistra. Ho flettar alltid noko av "Historia" inn i teksten-her er det Vietnam-krigen som er ein del av bakteppet. Eg veit ikkje heilt kva som gjer det, men eg blir aldri heilt oppslukt av bøkene til denne forfattaren. Teksten er alltid litt "slapp". No får eg rydde litt i bokhylla og finne meg meir litteratur. Eg kan ikkje lese Storytel på senga, for då sovnar eg med boka på øyret.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...