lørdag, juni 05, 2021

Dagbok 2021: 5. juni

Klokka er no 15.55, temperaturen ute er + 22 grader C, det vart varmare no på ettermiddagen enn det var tidlegare i dag. Det har vore ein relativt aktiv dag. Først på dagen tok eg "fredagsvasken"-blant anna vaska eg dusjkabinettet med bilsjampo og svamp-det synest eg er litt kjekkare enn slik eg har gjort det før. Etterpå skulle eg ned på KIWI og handle litt, og Marit vart med. Så fann eg ut at vi kunne ta ein tur på gravplassen med det samme og vatne. Og det gjorde vi. Då vi kom heim att var klokka berre litt over 13.Så eg tok meg litt lunsj og etterpå gjekk eg ein tur på Vernet. Der var fint og ikkje så mykje folk akkurat då.
I dag sat eg på nesten alle benkane, ikkje fordi eg var sliten, men fordi det var så fint å sitte og sjå utover. Når eg sit på denne benken ser eg rett bort på Melle og den raude løa "vår". Lufta var ikkje heilt klar i dag, men litt disig. Eg trefte ingen å prate med på turen min, og Starevegen var også folketom.
Då eg kom heim hadde faren til Linda parkert bil og hengar på tunet. Det var avtalt på førehand, og ein av grunnane til at eg handla tidleg på dag. Eg snakka med faren for han kjenner eg frå før, det var han som var her då Linda flytta inn.
Eg synest det er trist når leigebuarane mine fer, men på den andre sida kan eg styre på som eg vil når eg er "heime åleine". Håper alle i familien (og eventuelt andre) har det bra. Marit har sjekka langtidsvarselet og 18-19 juni er det meldt SNØ!

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...