fredag, juni 04, 2021

Dagbok 2021: 4.juni

Klokka er no 18.20, temperaturen ute er + 20 grader og det er overskya. Dette har vore ein innhaldsrik dag. Eg starta dagen klokka 5, som vanleg, men la meg att og greidde å ligge til ca. 7.30. Då stod eg opp og åt frokost før eg shina opp kjøkkenet. Fredagsvasken er utsett til laurdag denne veka også. Før eg begynte å klippe plen, vatna eg heile hagen, sidan eg ikkje hadde gjort det i går.Så begynte eg å klippe skråninga og ikkje berre den, men gras og ugras her og der klipte eg for hand, med saks. Då eg var nesten ferdig kom leigebuarane og fortalde at der ikkje var varmevatn på tanken deira-det var noko spom var gale. Foreldra til Linda kjem i morgon og då kan det vere godt å ha varmevatn og ei oppvaskmaskin som fungerer. Eg diskuterte med naboen, om eg skulle ringe rørleggar eller elektrikar, og vi fann ut at det kanskje var best å ta rørleggaren først. Dermed ringde eg "Vinjevoll rør " og vel ein time seinare kom rørleggaren. Han fann fort ut at det var eit elektrisk problem, men han fekk ordna det slik at det funka.Men han råda til å få tak i elektrikar. Og som kjent har eg ein "personleg elektrikar" som kom med det same eg sende melding til han. Han ordna det slik at både varmtvasstanken og oppvaskmaskina funka, men han skal kome igjen og gjere det litt skikkelegare. Eg føler meg litt hjelpelaus når slike problem oppstår, men det gjekk bra. I mellomtida kom Margrete og Amanda på besøk og dei skulle berrre ha is og kaffi og då fekk dei det. Erlend og Ingrid kom litt seinare, og så skulle dei heim til Margrete alle og ta imot Eirik som skulle komme heim i dag. Eg åt litt mat som minte om middag før eg gjekk ut og gjorde meg ferdig i hagen, spyla klipparen og sette den på stall. No føler eg at det er helg, men vi er no berre på fredag. I morgon må eg vel ha meg ei lita handlerunde etter at eg har tatt helgavasken. Litt rart at sola ikkje skin, men det er no deilig ver likevel. Ønsker alle ei god helg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...