torsdag, juni 03, 2021

Dagbok 2021: 3.juni

Klokka er no 19.50, temperaturen ute er + 25 grader C, for ei stund siden stod gradestokken på + 27 grader C, varmaste hittil i år.Sist natt vakna eg av at eg var silande sveitt, det har aldri hendt før. Sidan treninga ikkje starta før 12.30 i dag, måtte eg finne på noko før den tid. Det vart til at eg rydda bedet nedom garasjen og klipte kanten rundt med saks. Etterpå vart det å dusje og vaske hår.Det var eg som køyrde i dag også, for Marit hadde falle i går og skada venstre handa si. Etter treninga handla vi litt på Spar.Eg kjøpte mest grønsaker,pluss eit glas med Apetina-ost i olje. Dermed kunne eg lage meg ein herleg salat til middag, godt med kald mat i varmen. Desserten vart enda kaldare, nemleg is-med varm kaffi til. Etter middagen skulle eg prøve å sole meg på altanen, men det vart fryktelig varmt. Vart hengande over rekkverket å snakke med naboar og leigebuarar. Linda og Erik fortalde at dei kjem til å reise alt no laurdag/sundag. Det er foreldra til Linda som kjem og hentar pikk og pakk i ein varebil. Eg kjem til å sakne desse to. I morgon er det dagen for plenklipp, men eg tjuvstarta litt i dag. Eg tok plenlappane opp mot vegen, og så klipte eg rundt huset. Eg stilte klipparen eit hakk høgare opp enn eg plar, så det vart ikkje så stygt denne gongen. Plenen kjem seg etter kvart. Eg kom inn att til 19-nyheitene, for dei må eg få med meg. Eg var heilt dyvåt av sveitte, men det er berre lekkert. I morgon blir det å klippe Skråninga + diverse kantar. Det kom ein mann forbi då eg heldt på oppe med vegen, han skrytte og syntest eg var veldig flink. Flink og flink, eg likar å halde på ute no når det er så herleg vêr.Vêret varer ikkje evig, snart kjem regnet, men då slepp eg å vatne.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...