onsdag, juni 02, 2021

Dagbok 2021: 2.juni

Klokka er no 17.45, temperaturen er minst + 24 grader. Det har vore sol og nydeleg ver i heile dag, så sommaren er ikkje slutt. Vi som har heilårsferie kan berre nyte finevêret så lenge det varer. I dag før middag strauk eg nokre klede og kokte risgraut før eg gjekk ut og begynte på hagearbeidet, risgrauten fekk stå og godgjere seg på svak varme.I dag reinska eg bedet bort med Urke-garasjen, det er ikkje så mykje som veks der, men eg har i fleire år tenkt å plante der Rododendron. Det har ikkje blitt enno. Mens eg var i farten tok eg jordbæråkeren også. Der er berre to rekker med plantar, ei på kvar side, så eg kunne gå i midten og røske opp ugras og anna gras. Det røyner på ryggen å stå bøygd så lenge, men det gjekk bra. Først då eg kom bort på trappa hugsa eg grauten, som sjølvsagt hadde brent i botnen på panna, men eg redda mesteparten over i ei anna panne-så det vart grautmiddag. Det er ikkje noko eg er spesielt glad i, men når eg har "gammal" melk må eg anten bake brød eller koke graut. Etter middagen la eg meg ut på solsenga, men brått skya det over og sola forsvann-men berre delvis, og ho kom att. Då var det tid for å vatne heile hagen i dag også.No har eg berre bedet nedanfor garasjen igjen å rydde, der er det mykje avblomstra løkplantar. Når eg er ferdig der, er det berre å begynne på ein ny runde. Eg tenkte eg skulle gå ein tur på fonnvernet når det vart litt kjøligare, men eg får sjå kva det blir til. I morgon er det trening igjen, og Marit sin tur å køyre.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...