torsdag, juni 10, 2021

dagbok 2021: 10.juni

Klokka er no 17.00. Temperaturen ute er + 21 grader, det er overskya men varmt og sommarleg. Fint arbeidsvêr for dei som har arbeidslyst. Eg er ikkje plaga med det i dag. Sidan vi ikkje begynner på treninga før klokka 12.30 om torsdagane, prøver eg å få gjort noko heime før eg fer. I dag støvsuga eg alle teppegolva mellom anna, før eg dusja og vaska håret. Det var litt tungt å trene i dag, for der var varmt til tross for opne vindu og dører. Vi skulle eigentleg handle opå Kiwi på heimvegen, men eg hadde gløymt å ta med meg handveska, så eg var utan pengar og sertifikat. Eg kunne ha køyrt heimom og henta , men utsette handlinga til i morgon. Marit handla mens eg sat i bilen. Då eg kom heim fann eg meg litt mat før eg sette meg til å sjå ein episode av "Love Child". Eg visste ikkje om eg skulle jobbe ute i dag så eg strauk nokre klede før eg bestemte meg for å renske ugras i bedet ved garasjen. I går jobba eg mykje, men i dag var eg ikkje så opplagt.Kanskje blei eg trøtt fordi sol-lyset mangla. I dag fekk eg melding frå Ingrid som skal bu her til hausten, ho og mora(?) ville komme innover og få utfylt husleigekontrakten på søndag. Det passar bra, for der er også andre ting vi må snakke om. Her er t.d. ikkje gardiner. Margrete har hatt Ingrid som elev, men så ville ho gå ei anna linje som er her i Ørsta, derfor flytta ho.Kva eg skal gjere i morgon er eg ikkje sikker på, men eg skulle ha vore og handla litt både her og der. Solveig og Øystein reiser til Bergen i helga, det er avslutning for studiet til Olaug. Eg forstår liksom ikkje at det er sommar, enda så fint vi har hatt det. Men dagane går og går utan at det er så store endringar. Eg ser fram til at alle kan bli vaksinerte slik at vi kan begynne å leve meir slik som før. Eg har lyst å gå ein tur på Vernet, eg skal sjå om eg har litt energi igjen til det.Eg trur eg går.
Det blei tur på Vernet. Mykje fint å sjå i naturen no, og lupinen har funne seg ein stad å vere.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...