torsdag, juni 17, 2021

Dagbok 2021: 17.juni

Klokka er no 18.35, temperaturen ute er + 13 grader og det har regna litt i dag også. I går kveld fekk vi melding frå fysioterapeuten at ho ikkje kunne kome i dag fordi einet barnet hennar var sjuk. Det blei altså fridag på Marit og meg. Eg sende melding til henne rett etter frokost i dag og spurde om ho ville vere med på ALTI og det ville ho. Vi skulle ikkje fare før klokka 12 så eg fekk gjort nokre småjobbar her heime først. Blant anna tok eg inn rabarbra som eg reinska og fraus. Eg skulle hente ut alle medisinane mine i dag, men det var ein eg ikkje fekk fordi dei ikkje hadde den, men eg har så mykje att at eg held ut til dei får den inn igjen. Sidan vi hadde god tid i dag såg vi oss om både oppe og nede på senteret og såg på alt det fine som er å få kjøpt, berre synd at vi ikkje har så mykje bruk for noko. Det einaste eg kjøpte meg var ei ny treningsbukse, det kan vere bra å ha to. Og så kjøpte eg ein bunt garn på -nille, som eg skal strikke tynne lestar av. Det blir litt sløvt å sitte med hendene i fanget og sjå TV heile kveldane. Mat kjøpte vi på KIWI på heimvegen. Marit anbefalt nokre ferdig krydra kyllingspyd som eg kjøpte og steikte til middag, kokte ris til og laga salat, så det vart både sunt godt og mettande. Etterpå såg eg to seriar som eg følgjer, den eina slutta i dag. Men så har eg ein annan som eg ventar på fortsettelse av (Hvide Sande).Eigentleg skulle eg ha klipt plen i dag, men eg må nok vente til det tørkar opp igjen. På bildet eg har lagt inn i dag kan de sjå plommene mine, der heng att nokre visne resta at dei eg hadde i fjor også. Blir alle modne og gode, kjem vi til å ha rikeleg. Det var masse plommer i fjor også, men mykje rotna og vart øydelgt fordi dei hang for tett. Eg kjem meg kanskje ikkje opp i trea for å tynne ut i år heller. ?

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...